Blogger Layouts

duminică, 19 decembrie 2010

Speranta moare ultima
               Vreau sa-ti scriu ceva...dar nu-mi găsesc cuvintele...vreau sa-ti spun ceva...dar nu-mi găsesc gandurile, o soptire la ureche sa-tzi zic...dar nu pot sentimentele, nu se pot spune, nu se pot scrie, e ceea ce simt eu pentru un înger care si-a găsit aripile si a plecat în lumea numirii si ma lăsat în ceată si întuneric. În fata ochilor vad doar întuneric, asteptand luminita de la capătul tunelui...asteptand un cuvant...o veste de la îngerul meu păzitor. Sunt singur în lumea asta rece si o parte din mine a murit cand ai spus..."nu-mi pasa"...s-a transformat în cenuşă, s-a destramat templu iubiri care l-am clădit împreuna.
Doresc...vreau ca acel templu sa fie construit din nou...sa renasca ca un phoenix din cenuşă care a rămas, împreuna cu tine, îngerul meu. În fata mea am chipul tău gingaş de înger, ochii tai de diamant, buzele tale de capsuini, te vad îmbrăcată într-un voal alb, asteptand pe cineva...Oare pe cine...?
Mie frica sa ma apropi de tine, din cauza ca ti-am greşit...te-am rănit si jignit...nu mai sunt demn de tine, dar as vrea sa ma apropi de tine, stiind ca în inima mea, tu eşti aleasa sufletului meu. Iertarea...e doar un cuvant ce simti cand spui "iartă-ma" si...vezi ca spune din suflet si din inima acel cuvant, atunci sa-l ierti, dar cand am greşit asa de mult în fata ta, nu sun demn sa ma ierti. Ceaţa s-a lăsat în preajma mea, sunt ca o scoică fără perlă, ca o floare fără petalele ei fine si albe...TU eşti aceea perlă, TU eşti acele petale care îmi dau viata si cu tine ma simt cel mai fericit, nu vreau sa te aud spunand "găseşti pe alta fata", nu , nu găsesc, eu pe tine te-am găsit si pe tine te iubesc si la tine tin, am fost un prost...un tampit...un idiot, ca nu am realizat. Îmi amintesc cu drag si cu uimire prima privire...prima atingere...prima imbratisare...si cum ai spus Te Iubesc, tu...atunci, timpul sa oprit si as dori sa opresc eu timpul de data asta, trebuia sa fiu fericit cand am castigat...dar nu am facut-o, treabuia sa fiu langa tine, sa te sprijin, nu am făcut-o, dar îţi promit cu mana pe inima si suflet ca nu o sa  te dezamagesc, ca dacă te dezamagesc, eu plec...nu mai stau. Asta am vrut sa-ti spun...sa-ti scriu...sa-ti soptesc. Si încă doua cuvinte...scurt si la obiect: "TE IUBESC", si dacă si tu ma iubeşti am sa lupt în continuare pentru iubirea ta. Te pup si te las,
                                                                                                   Cu inima cenuşie,

Speranta  moare ultima
   

0 pareri:

Trimiteți un comentariu