Blogger Layouts

luni, 30 ianuarie 2012

Speranta moare ultima
                                         Doamne credeam ca am vorbit cu tine sa imi dai o viata fara gheata ci doar apa care sa imi alinte fata...credeam ca ti-am spus ca nu am nevoie de flacari ci doar de o raza care sa se joace pe corpul meu...credeam ca am stabilit ca nu am nevoie de furtuni , ci doar de o briza care sa imi umble prin par...credeam ca nu vei darama tot pamantul peste mine ci doar imi vei da o particica pe care sa imi fie frica sa calc pentru a nu-ti strivi munca. Ce s-a intamplat? Nu ca acuz, pentru ca nu sunt in masura, ca doar tu esti doar o divinitate si eu o mica fiinta care ii permiti sa respire. Ma intreb ce sa fac? Vreau ca existenta mea pe pamant sa se termine aici. Vreau ca aerul tot sa imi parasesca plamanii...vreau sa numai vad fluturii care zboara si pot ajunge Doamne la tine, chiar daca pentru putine zile...vreau sa numai stiu cum este sa vorbesti, sa relationezi...vreau sa pierd notiunea timpului si trupul mort sa stea in pamant fara sa mai simta ceva. Mii de ganduri acum imi trec si lacrimile imi intreaba obrajii ce fac. Sufletul care e plin de amaraciune ma intreaba cat o mai pot duce asa continuand sa ii infig sabia si sa o rasucesc? Spiritul se chinuieste sa dea afara tot ceea ce vine negativ, se lupta cu o armata de ganduri negre. Doamne tu ocrotesti viata, atunci de ce lasi ca in mintea noastra sa incoltesca gandul sinuciderii, este doar un test al tau? Doamne mai am o intrebare, de ce lasi copii sa ramana fara un parinte cateodata? Doamne unde este tatal meu. De ce l-ai lasat sa devina asa un suflet ratacitor intr-o lume in care toti ar trebui sa stie unde isi au calea? Sa nu zici ca nu am incercat sa fac tot posibilul sa il aduc din nou printre noi, sa poata simti viata umblandu-i prin trup. 
Speranta moare ultima
Si Doamne daca tot am ajuns la capitotlul intrebari, de ce lasi ca uneori sufletele pereche sa devina jumatati? Daca ai vazut ce le este bine atunci de ce decizi sa ii separi printr-o hartie sau printr-o viata luata? Sau de ce uneori nu iti mai simt lipsa? Sau sunt singura care nu mai reuseste sa iti simta atingerea? Am avut odata aripi si mi-au fost smulse sau taiate de cei care nu stiu decat sa distruga tot ceea ce ating, si atunci de ce le simt si inca acum in spate cum incerca sa se inalte la cer? Poate ca mi-a venit timpul sa veghez de undeva de mai sus. Tu ce crezi? Daca sti o cale prin care sa traiesc fara iubire Doamne vreau sa mi-l arati. Dar nu se poate pentru ca tu nu ai creat o fiinta fara pereche, asa ca acum te implor Doamne sa ma inveti cum sa nu ranesc persoana care mi-a deschis ochii sa vad si mi-a pus suflare in nari si a atins inima si ea a ainceput sa bata. M-a trezit din realitate si a vazut ca eu sunt diferita de tot ceea ce a intanlit. Mai am o rugaminte Doamne. Fereste-o de ploile care o sa vina in viata ei, de furtunile care ii vor trece casa. Nu o lasa sa dea mana cu moartea si cei mai scump adui fericirea fara ca sa lasi sa se prelinga o singura lacrima pe fata ei. Doamne asculta-mi ruga! Si pe mine ia-ma ca sa pot sa veghez asupra a ceea ce am mai drag. Un suflet care mi-e frica sa ii sarut pielea ca poate o ranesc, sa ii soptesc ca poate isi pierde auzul, sa ii plang pe umar ca poate se ineaca!

4 pareri:

Dragos spunea...

Domnul o sa te asculte, noi traim pe pamantul asta sa facem un bine in acesta lume intunecata, credema si eu simt la fel, suntemi aicis a facem un bine si credema cand o sa ne ridicam la cer lumea o sa-si aminteasca de noi "ingeri prieteniei".

Iona spunea...

frumos.durerea este un dar de la Dumnezeu.

Anonim spunea...

superb ..

Unknown spunea...

De ce ai incetat sa scrii? Uite cu cata pasiune o faceai!

Trimiteți un comentariu