Blogger Layouts

marți, 30 noiembrie 2010

Speranta moare ultima
                              Nu stiu cu ce sa incep pentru ca sunt mii de cuvinte pe care as avea sa ti le zic si mii de sentimente ce nu o sa mai am ocazia si ti le dezvalui. Da sunt sincera in momentul de fata si intotdeauna am fost, te iubesc si simt ca cerul se rupe in doua si cade peste mine cand stiu ca trebuie sa iti dau acesta veste. Am simtit impreuna fericirea zilelor de toamna, am reusit sa dam o sclipire clipelor ce erau pline de praf, am insufletit momentele ce pareau ca nu mai au pic de viata in ele, si totul doar impreuna cu tine...ca fara tine ma simt ca si cum as fi un trandafir fara culoare, ca si stelele fara cer, ca si ploaia fara de care pamantul ar fi mort de sete. Acestea toate au fost in trecut, au fost scrise atunci cand mai eram un singur suflet...contopirea perfecta dintre bine si rau, dintre inger si demon, dintre apa si foc, dintre iubire si ura si multe altele ce ar fi putut fi perfecte impreuna chiar daca erau total opuse. Inca nu stiu cum sa te fac sa intelegi ca nu vreau asta dar tot ceea ce a fost consemnat cu sange, nu mai poate fi spalat pentru ca rana inca continua sa curga si nu va fi niciodata cicatrizata. M-am simtit importanta alaturi de tine si cel mai de apreciat lucru, iubita de cel caruia eu nu i-am oferit nici un strop de iubire pentru ca nu am mai fost in stare de a mai trai sentimente de cand am fost lovita in inima de cutitul care inca este prezent in fiecare bucatica si taie din ce in ce mai mult si mai adanc. Amandoi...si din nou cuplu...aceste doua cuvinte vor ramane istorie...tu...eu acestea sunt cuvintele care exista acum.
                          Gustul amar imi inunda gura, iar durerea...suferinta...si din nou durerea...golul din inima, totul incepe sa fie la fel ca inate de a te intanli pe tine. Se instaleaza in jurul meu o liniste apasatoare...de mormant, cu adevarat inima ramane secatuita de izvoarele iubirii. De acum inante voi fi desertul ce nu a auzit de apa...trandafriul care este lipsit de culoare, iar petalele cad una cate una pana cand mai ramane doar uscaciuni din mine...iubirea ce a ramas doar ura din ea, ce o va distruge la un moment dat, lasan-d in uram doar piese lipsa dintr-un intreg...va ramane doar aburul in urma trecerii focului si in sfrasit va ramane focul ce va arde pana nu mai avea ce consuma si se va stinge lasand doar jar...cenusa...va ramane doar demonul ce dornic de fapte rele nu ii va pasa ce va lasa in urma lui...va distruge totul in calea lui, iar din binele ce era doar raul mai domina acum. Deci...aici...acum...imi iau adio de la tine fiind constienta de durerea ce o las in sufletul tau pentru ca la fel ca si tine, tot ceea ce va mai ramane din mine va fi UN SUFLET GOL PE DINAUNTRU...deci acesta este CENUSA ULTIMEI CLIPE TRAITE IMPREUNA CU TINE. Adio, sufletul meu....culoarea mea...apa mea...ingerul meu...binele meu, adio si daca te vei mai gandi la mine sunt sigura ca cu timpul voi ajunge cenusa pentru CA TOTUL ESTE TRECATOR.
                      Patul deja este gol fara tine si simt frigul cum imi patrunde in carnea frageda, dar va trebuia sa ma descurc singura de acum incolo. Adio din nou, iubirea mea, visul va fi singurul loc in care ne vom mai intanli, dar desi stiu ca imi va face si mai mult rau te astept pentru a ne petrece eternitatea impreuna, nu imi spulbera si visele, caci ele sunt singurele ce mi-au mai ramas din IUBIREA NOASTRA.
Speranta moare ultima

0 pareri:

Trimiteți un comentariu