Blogger Layouts

luni, 27 septembrie 2010

                 O clipa de tacere....gust amar....o multime de oameni in jurul meu, dintre care eu tot singur ma simt si nu imi trebuie decat o singura persoana care sa imi fie aproape....sufletul il am inghetat, inecat in lacrimi, dar tu tot nu vei aparea sa topesti gheata din jur....caci am ramas doar cu o bucata din tot ceea ce a fost...tot ceea ce am trait. Un suflet gol, care astepta pana si in ziua de azi, sa mai vii, spera, caci speranta moare ultima dintre toate. Istoria unui zambet e ascunsa in sufletul lui, dar de cand nu o mai are...totul e pustiu in jurul lui, soarele nu mai rasare, lumina nu mai ajunge...totul e mort de jur imprejur si nu se roaga decat ca ingerul sau se intorca la el. Adu-ti aminte de toate acele clipe cand te strangeam in brate si pentru o clipa aveam impresia ca existam doar noi, totul disparea...traiam un vis...eu inca il mai traiesc, dar fara tine totul nu are sens, caci nu sunt decat o reflexie a ceea ce eram inainte...te intreb, raspunde-mi unde esti acum cand am nevoie de tine. Un inger negru ma prinde in brate, si nu imi mai da drumu, sunt captiv intre viata si moarte...speranta ca te vei intoarce si durere...si nu vreau decat sa se termine acest chin...unde esti? Aceeasi intrebare, oare ma vezi tu pe mine? Oare daca ai stii ca sufar te-ai intoarce inapoi si mi-ai salva sufletul de la inec, caci fara tine sunt un nimic, o fiinta lipsita de viata, un tigru in captivitate....si tot ce aud nu e decat vocea ta cand imi sopteai la ureche: TE IUBESC. Captiv inca in acesta lume, strig dupa tine, dar tu nu ma auzi. TE IUBESC, INTORCE-TE LA MINE.

Speranta moare ultima

1 pareri:

Hurt_angel spunea...

FOARTE FRUMOS AI INSPIRATIE SI TOATE VIN DIN SUFLET ASTA E BINE MA BUCUR CA AI UN SUFLET ASA BUN

Trimiteți un comentariu