Blogger Layouts

miercuri, 29 septembrie 2010


Speranta moare ultima
               Un camp plin de flori...adierea vantului aduce cu ea o soapta...IUBIREA ESTE DIVINA...petale de mac se ridica in aer si danseaza in jur colorand cerul cu nuante de rosu aprins, razele soarelui iti intalesc privirea si suntem doar noi doi in marea de flori...imbratisari tandre, un sarut plin de pasiune, buzele tale aluneca usor pe corpul fierbinte...invaluiti intr-o catifea fina ce ne strabate corpul...o singura atingere si totul e asa cum am visat. Cu timpul ne pierdem....peisajul se intuneca...cuvinte...soapte...taceri...incepe sa ploua in sufletul meu si cu fiecare picatura dispari incet...incet si fiecare amintire se intipareste si mai mult in suflet...pare o eternitate de cand ai diparut si ma simt singur, invaluit doar de o ceata densa, fara cale de scapare si singura lumina din viata mea a disparut...cad intr-o groapa fara de scapare, caci singura scapare a disparut odata cu trecerea timpului si a uitat sa se mai intoarca la mine...sau poate ca eu sunt cel care a uitat-o. Nu mai reusesc sa zambesc, sa mai comunic si mi-as dori sa fiu din nou copil, pentru a ma intoarce la acea  inocenta...cand totul ce vedeam in fata mea nu era decat bucurie si credeam ca tot ce vad se poate manca...dar nu, sunt aici...luptandu-ma cu mine insumi pentru a supravietui intr-o lume in care sunt captiv...cu fiecare minut ce trece mii de sabii sunt infipte direct in inima mea si sangele se prelinge usor pe campul ud de lacrimi...nu mai am pe nimeni alaturi de mine, toti prietenii m-au tradat si ea era singura care imi mai poate aduce alinarea, caci fara ea sunt mort. Un singur nume pe buzele mele si tot cu el o sa mor, caci de la ea nu ma poate lua nimeni si tot asa in fiecare zi sunt, caci in lumea mea e o furtuna si tunete si fulgere, nu mai am nimic de la tine...odata cu plecarea ta ai luat totul dupa tine. Noi...de fapt am ramas doar eu..cine sunt....cine am fost...trecut...prezent...trecut in prezent...nu mai sunt cine eram..schimbarea a venit odata cu tine...si ai luat cu tine si inima mea, ca toate sentimentele mele le-ai incuiat intr-o cutie si cheia ai aruncat-o in mare. Acum...aici...totul se termina cu tine si va incepe din nou cu tine, caci doar tu poti sa imi colorezi lumea din nou.

0 pareri:

Trimiteți un comentariu