Blogger Layouts

sâmbătă, 2 octombrie 2010

Speranta moare ultima
                          Un lant de amintiri pastrate intr-un album si toate la randul lor avand fiecare povestea lor...dar ceea ce imi lipseste cel mai mult, e amintirea ta...atingerea ta catifelata pe corpul meu...cand simteam fiorii sarutului tau...imbratisarile sub lumina lunii, mai ales dragostea ce o simteam. O clipa...sau mai multe, parea ca timpul nu se mai scurge, aveam puterea sa oprim minutele in loc. Si ma uit inapoi la ceea ce era, si inca imi aduc aminte cum ne iubeam intinsi pe o patura in mijlocul campului, nu era clipa in care de pe buzele noastre sa nu auzi: TE IUBESC PUIULE, TU REPREZINTI VIATA MEA, ESTI AERUL PE CARE IL RESPIR LA FIECARE CLIPIRE, FARA TINE NU EXIST. AM NEVOIE DE TINE, ASA CUM ARE NEVOIE PAMANTUL DE PLOI , ASA CUM UN INGER ARE NEVOIE DE ARIPILE SALE, ASA CUM CERUL ARE NEVOIE DE STELE, ASA CUM FARA SOARE NU AR MAI EXISTA RASARIT SI APUS, ASA CUM FOCUL NU EXISTA FARA OXIGEN.
                          Un singur cuvant mi-ar trebui ca sa ma intorc din drum...calea e lunga si totul e pustiu aici...intuneric...singuratate...acestea sunt cuvintele care au inceput sa ma caracterizeze. Da-mi voie sa iti explic cee ce simteam cand eram langa tine...imi lua doua secunde sa iti zic, dar imi trebuia o viata intreaga sa iti demonstrez cat de mult TE IUBESC. Am ajuns sa nu mai inteleg...de ce pana si azi cand imi amintesc de tine imi vine sa plang si nu ma mai pot opri...de ce inca ma gandesc cum ar fi fost daca ai fi fost langa mine, iti simt atingerea, iti simt parfumul...te simt aici cu mine, ai lasat in urma ta un suflet care l-ai inlantuit cu indiferenta ta. Nimeni nu te poate inlocui, nici acum si nici mai tarziu. Te iubesc dincolo de limitele lui DA si NU, stiind ca in razboiul inegal cu timpul, eu voi fi cea invinsa.
Speranta moare ultima


0 pareri:

Trimiteți un comentariu