Blogger Layouts

duminică, 3 octombrie 2010


Speranta moare ultima
                           Lumina reflectoarelor in ochii mei: caprui...albastri...verzi...negri...ma simt singura, desi sunt inconjurata de o multime de oameni...stau in bratele tale...dar nu inteleg de ce in ochii mei sunt lacrimi si ma gandesc cum ar fi sa scap de aici. Nu ma reprezinta atmosfera...nu mai vad nimic...totul e in ceata...in jurul meu nu e decat fum si ma pierd de tine...toata lumea ma priveste si nu imi doresc decat sa ma ascund, de toti si toate. Nu reusesc sa iti aud glasul si ma pierd tot mai mult in fumul dens. Imi musc buzele si un firicel de sange se prelinge pe carnea uscata si imi zic incontinu:O SA TREC SI PESTE ASTA, TREBUIE SA REZIST. Nu reusesc si tot imi vine sa plang, simt ca picioarele ma lasa. Ma apropi tot mai mult de tine...dar tu nu ma intelegi, am nevoie sa ma strangi in brate, sa imi soptesti in ureche cuvinte dulci, sa ma aperi de tot ceea ce imi este frica. Ma uit in ochii tai si ma intreb, stii tu oare cat de sensibila sunt, desi in exterior par dura, realizezi: STRIG INAUNTRUL MEU, SCAPA-MA...dar ma mai inca o data in ochii tai si vad ca iti place ceea ce se petrece in jurul tau si ma intorc inauntrul meu, cu lacrimi in ochii si imi zic in continuare: DACA LUI II PLACE, CINE SUNT EU SA MA IMPOTRIVESC PLACERII LUI. Voi intra in lumea ta cu riscul de a ma pierde.
Speranta moare ultima
              As vrea sa stiu ca reprezint totul pentru tine, ca sunt sursa ta de apa atunci cand te afli in desert...ca sunt ploaia care te racoreste cu fiecare picatura ce cade pe corpul tau, atunci cand iti este cald...ca sunt luceafarul din multimea de stele ce se afla pe cer...ca sunt soarele dupa o furtuna...ca sunt lumina de care ai nevoie in intuneric...intr-un singur cuvant ca nu poti trai fara mine. Mai stau putin si ma gandesc la tot...daca iti spun tot ceea ce simt...vei fugi de mine...te vei speria...nu vreau sa te pierd...si ma intorc in fumul dens si multimea din jurul meu...pierduta...fara speranta. Voi astepta pana cand vei fi pregatit. Ultima mea rasuflare...cad la pamant strivita de tot ceea ce in jurul meu...inconstienta...nu mai realizez nimic...dar stiu un singur lucru, ca INSEMNI TOTUL PENTRU MINE.

0 pareri:

Trimiteți un comentariu